سرویس های مکالمه ای هوشمند

31/07/2019

برای سازمانها و ارگانهای بزرگی که قصد دارند خدمتی نوین به کاربران ومشتریانشان ارائه دهند، برای شرکتهایی که دوست دارند هر مشتری تبدیل به مشتری وفادارشان شود، نصب و استفاده از چت بات هوشمند و دیالوگ پرداز کاسکو پیشنهاد میشود. سیستم نوین مشتری مداری، رسیدگی تمام وقت به امور مشتریان و کاربران از جمله ی کارهاییست که چت بات کاسکو انجام میدهد.

خدمات مکالمه­ ای، تعامل دوجانبه ای را میان مشتریان و سازمان ها، هم در بخش های دولتی و هم در بخش های خصوصی فراهم می کند. از میان همه امکانات دیجیتال امروزی، امکان استفاده از چت بات ها تجربه جدید خوشایندی را برای مشتریان و کارمندان ایجاد می کند. این اپراتورهای مجازی هوشمند دید وسیع تری از انتخاب ها، مسیرها و نتایج به کاربران می دهد. ترکیب نیروی کار انسانی و چت بات های هوشمند دیالوگ پرداز می تواند محدودیت های سازمان ها را در زمینه نظارت و تأیید امور، کاهش دهد.

چت بات های هوشمند دیالوگ پرداز قادرند با همسویی تکنولوژی هایی مانند Cloud، Big Data، هوش مصنوعی، ماشین یادگیری، Omnichannel، Robotic Process Automation،Blockchain و loT، وسیله اصلی برای ایجاد تعامل بین آن ها باشند و این تکنولوژی ها را هدایت کنند.

به هر شیوه ای که دوست داشته باشید میتوانید با چت بات ها صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. آنها صدای شما را میشنوند و حرف های شما را میفهمند،چت بات ها حتی میتوانند شما را بخاطر بیاورند و بر اساس سلیقه هایتان به شما محصولی را پیشنهاد دهند. چت بات های هوشمند در بازارهای جدید رقابتهای نوآورانه ایجاد می کنند، بهره وری فروش را افزایش و ریسک عدم فروش محصول و عامل نارضایتی مشتری را نیز کاهش می دهند.

چت باتهای هوشمند دیالوگ پرداز یا سخن گو فناوری جدیدی نیستند، اما ایجاد چارچوب های جدید سازمانی چالش هایی را در پی دارد که ما در چت بات کاسکو روی آن ها کار می کنیم تا روند کاری ساده تر گردد. در اینجا به برخی از این تغییرات اشاره می کنیم:

  • تغییرات از سیستم های عرضه محور به تقاضا محور
  • تغییرات از دانش ضمنی به دانش عملی (دانش قابل اندازه گیری)
  • تغییر تصمیم های ذهنی به تصمیم های مقیاس پذیرِ دانش محور
  • تغییرات پیچیدگی های غیر قابل درک به پیچیدگی های قابل درک
  • تغییرات محتوای نظارتی به رویه های مدرن
  • تغییر مدیریت ریسک های کوچک به مدیریت ریسک های بسیار کوچک
  • تغییر شیوه های دستی به اتوماسیون سازی شفاف
  • تغییر از آموزش گام به گام به آموزش در لحظه

در مرکزِ این تغییراتِ قابل درک، نوعی از نوآوری وجود دارد که با تکیه بر دانش برای هر سازمان منافع اقتصادی در پی دارد. در چت بات های هوشمند، گفتگو و دانش، در هم تنیده هستند. با استناد به علم و دانشی که چت بات ها به آن تجهیز شده اند و توانایی این ابزارهای هوشمند در برقراری ارتباط و تجهیز بودنشان به حافظه، روند رشد و نوآوری را سرعت بخشیده و سبب ایجاد فرصت های شغلی جدید میشوند.

خواندن مطالب خوب زیر به شما پیشنهاد میشود :

سرویس محاوره هوشمند

ربات هوشمند چت

چت بات فارسی