طراحی چت بات : ارتباط بهتر با مشتریان = سفارش چت بات

30/10/2019

هر چه از چت بات بگوییم کم است. با نگاهی به لیست مقالات طولانی وب سایت کاسکو به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. برای هر کسب و کاری میتوان چت بات مخصوص به آن را طراحی و تولید کرد. اما هدف اصلی استفاده از چت بات چیست ؟ رضایت مشتری؟ اطلاع رسانی بیشتر به کاربران؟ ارتباط بهتر با مشتریان؟ جذب مشتری و تبدیل آن به مشتری دائمی؟ فروش و سود بیشتر؟ جلب اعتماد مشتری؟ دادن مشاوره به کاربران؟ آموزش آنان؟ ... تمام اینها پاسخ پرسش اولیه ی ما هستند! تعجب نکنید! چت بات همچون دستیاری هوشمند غلام حلقه به گوش شما خواهد بود

نوآوری در زمینه ی پلت فرم مسنجر، (طراحی چت بات جدید) : پیش از هرچیز میبایست بدانید که فیسبوک برای طراحی این چت بات بسیار تلاش کرده و هر روز در حال بررسی و ارائه ی نوآوریهای جدیدی در زمینه ی طراحی چت بات ها و نوآوری و حل مشکلات اساسی درین زمینه است. با ادامه ی این مسیر و اعلام انواع جدیدی از چت بات ها برای شرکت ها و سازمانهای مختلف، فیسبوک سیستم پلاگین جدیدی را برای چت باتها معرفی کرده. از سویی دیگر مسنجر فیسبوک شیوه ای جدید به سایر خدمات خویش اضافه کرده با عنوان خدمات رسانه ای که به ما اجازه میدهد صرفا با یک دکمه عکسها و ویدیوهای خود را به خدمات متنوع چت باتها اضافه کرده و از تعامل هر چه بیشتر با این رباتهای هوش مصنوعی لذت ببریم.

همچنین با ایجاد تغییراتی در API  پلت فرم، اجازه داده شده که کنترل بیشتری روی پیامهای ارسال شده توسط چت باتها باشد. همینطور با تعریف کردن وظایف بیشتری برای چت باتها به آنها اجازه داده شده که 24 ساعت شبانه روز در حال ارسال پیام باشند.

طراحی چت بات برای جذب مشتری: میتوانید همین حالا از چت بات در وب سایت خود بهره ببرید چرا که رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک، امروزه، مستلزم استفاده از چت بات میباشد. طراحی چت بات بصورت اختصاصی برای کسب و کارتان و نصب آن بر روی وب سایتتان کمک میکند که آمار بازدید سایتتان بالاتر رود و بیشتر دیده شوید. پیش از رقبای خود به فکر طراحی اختصاصی چت بات کسب و کارتان باشید.

استفاده از چت باتها بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف، چون فرصتی بزرگ برای شرکت های بزرگ و ارگانهای دولتی و خصوصی محسوب میشود.

با هم نگاهی به اعداد و ارقام مربوط به طراحی چت بات ها  ( و استفاده از آنها) بیاندازیم :

  • 90 % شرکت ها برای پلسخگویی به سوالات روتین مشتریانشان از چت بات ها استفاده میکنند. هر شرکت با توجه به خدماتی که ارائه میدهد سفارش ساخت چت بات مخصوص به خود را داده و آنرا بر روی وبسایتش برای استفاده ی کاربران نصب میکند.
  • میزان بازدید از وب سایت خود را به ازای هر کلیک (CTR) افزایش دهید. استفاده از چت بات طراحی شده و اختصاصی میزان CTR وب سایتتان را بین 15 تا 60 درصد افزایش میدهد.
  • 65% کاربران ترجیح میدهند از یک اپلیکیشن پیام رسان برای ارتباط با شرکت مد نظرشان استفاده کنند.
  • 50% کاربران ترجیح میدهند که با استفاده از چت بات های طراحی شده خریدهای آنلاینشان را انجام دهند.
  • بیش از 50% کاربران تمام روز را منتظر دریافت پاسخ برای پرسش مطرح شده شان میمانند
  • انتظار میرود که تا پیش از پایان سال 2020 بیش از 80% شرکت ها برای ارتباط با مشتریانشان از چت بات ها استفاده کنند.

با وجود یک چنین اعداد و ارقامی و این میزان تمایل برای استفاده از چت بات بهدف سادگی امور از سوی مشتریان، آیا بهتر نیست هر چه زودتر اقدام به سفارش طراحی چت بات خود کنید؟

شرکت نرم افزاری فرایند مدار با طراحی و تولید چت باتهای سفارشی در کشور ایران کمک به رونق و پیشرفت کسب و کار شما میکند. ما با پیشنهادات ویژه ای که برای بانکها، رستوران ها و کافی شاپ ها، مطب ها و تمامی ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی در زمینه ی استفاده از چت بات هوشمند کاسکو داریم، به رشد تجارت شما کمک میکنیم.

همچنین بخوانید : 

ربات هوشمند سخن گو

چت بات : اقدامی رو به جلو در کسب و کار

از طریق چت بات محصولات خود را به فروش برسانید