چت بات فارسی

16/10/2019

برای رونق تجارت و کسب و کار خود به استفاده از چت بات در وب سایت خود بیاندیشید: چت بات فارسی زبان کاسکو. این چت بات همانند یک دوست با مشتریان شما تعامل میکند و تجربه ی خرید لذت بخش و ایمن را ذهنشان ثبت میکند.

اولین چت بات هوشمند فارسی زبان ایرانی کاسکو نام دارد. برای آشنایی بیشتر با توانایی های نامحدود کاسکو میتوانید با کارشناسان چت بات دیالوگ محور کاسکو صحبت کنید :

اما آیا میدانید چت بات فارسی زبان کاسکو چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟ آیا چت بات ها را میشناسید؟ تمامی چت باتها مانند Siri, Cortana, Google Assistant ابزارهایی مجهز به هوش مصنوعی هستند که در خدمت مشتریان شما میباشند. برخلاف آنچه که تصور میشود چت بات ها ابداع جدیدی نیستند و چند سالی میشود که برروی وب سایتهای مختلف حضور دارند

 و همچنین در تمامی شبکه های اجتماعی کارایی دارد. چت باتها صرفا برای استفاده در شرکت های بزرگ جهانی نیستند، اغلب فروشگاه های آنلاین کشورهای صنعتی همگی مجهز به این رباتهای هوشمند چت هستند، رباتهای هوشمندی که مزایای آنها بیشمار است. از سویی دیگر براساس تحلیل های وب سایت Oracle نزدیک به 80 درصد شرکت ها از چت بات استفاده میکنند یا تا سال 2010 استفاده خواهند کرد.

امروزه بیش از پیش این چت بات های دیالوگ محور باهوش در زندگی روزمره ی ما حضور دارند. شرکت های بزرگی همچون ایرفرانس، بنز، بی ام دبلیو، فیسبوک، لوری مرلن، تیفانی و ... در گوشه ی  وب سایتهای خود ازچت بات هایی استفاده میکنند که دنیایی از قابلیت و توانایی هستند. حالا که با چت بات ها آشنا شدید، خوب است کمی راجع به چت بات فارسی زبان کاسکو بدانید : این چت بات دیالوگ محور میتواند کارهای مختلفی را انجام دهد : فروش محصول را آسانتر میکند، به درگاه بانکی وصل میشود، سرویس خدمات به مشتریان شما را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پشتیبانی میکند 

چت بات فارسی چیست ؟

تنها تفاوت چت بات فارسی با سایر چت باتها این است که علاوه بر پشتیبانی از زبان انگلیسی و قابلیت مکالمه به زبان انگلیسی، کاملا مسلط به زبان فارسی بوده و با شما به زبان فارسی سلیس گفتگو میکند و مشتری مداری ایرانی را از بر است!

یک چت بات دیالوگ محور که با نام آژانس پاسخگویی به مشتریان نیز قلمداد میشود، ابزاری توانمند برای تعامل با کاربران، با شبیه سازی زبان انسانی ست. عبارت "چت بات" از لفظ چت ساخته شده یعنی دیالوگ و گفتگو و لفظ بات که به ربات برمیگردد.

بطور کلی چت باتها در دنیا به دو دسته تقسیم میشوند :

چت باتهای یاد گیرنده یا هوشمند :

در اینجا پای هوش مصنوعی که قادر به فهم و بهبود بخشیدن به پاسخهایش است، به میان میآید. این گروه از چت باتها همچنین قادر هستند که مشتریان سابق را به خاطر بیاورند و بر اساس در خواستها و ویژگی هایشان به آنها مشاوره دهند. چت بات فارسی زبان کاسکو به این گروه از چت بات های دیالوگ محور تعلق دارد.

چت باتهای برنامه ریزی شده :

این دستیاران مجازی برای دادن پاسخی خاص به سوالی ویژه طراحی شده اند. آنها معمولا سوالاتی را که از آنها میشود، میفهمند و بر اساس پاسخهایی که برایشان تعریف شده، پاسخ میدهند.