چت بات : دوست و همراه مشتریان امروزی

15/10/2019

اگر بخواهیم بصورت ریزبینانه به نقش مشتری یا مصرف کنندگان در تجارت نگاه کنیم، در حقیقت مصرف کننده کسیست که کسب و کار را رهبری و تکامل میبخشد، به تولیدکنندگان برندها و حتی خرده فروشان آموزش میدهد که در مورد مدل های جدید فکر کنند و نیازهای روز افزون خریداران را برآورده کنند.

کم تحمل اما متعهد : تمرکز روی خریداران امروزی

مطالعات انجام شده در هفته ی خرده فروشی در شهر پاریس، جهت گیری های جدید مصرف کنندگان را به سوی حفظ ارزشهای محیط زیست و اجتماعی نشان میدهد. زین پس میباست مسیر تجارت نیز برای اینگونه مشتریان و سازگار با شیوه های زندگیشان ساخته شود.

از آغاز 24 سپتامبر 2019 به مدت یک هفته، رویداد خرده فروشی در شهر پاریس آغاز شد و تمام موارد مربوط به خرید و فروش و انتخاب های مشتریان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و با دیدگاهی جدید بررسی شد.

اما به واقع مصرف خریدار امروزی کیست؟

اگر بخواهیم بصورت ریزبینانه به نقش مشتری یا مصرف کنندگان در تجارت نگاه کنیم، در حقیقت مصرف کننده کسیست که کسب و کار را رهبری و تکامل میبخشد، به تولیدکنندگان برندها و حتی خرده فروشان آموزش میدهد که در مورد مدل های جدید فکر کنند و نیازهای روز افزون خریداران را برآورده کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، مصرف کننده بی تاب، فعال و بدنبال راه حل های ساده و کاربردی برای ارتباط با فروشگاه و فروشنده و خرید محصول مورد نظرش است.

  • 71 درصد مصرف کنندگان تحمل و حوصله ی صف بستن جلوی مغازه ها را ندارند
  • 78 درصد خریداران پاریسی نسبت به این موضوع که نرخ ها در خرید حضوری و خرید ازوب سایت باهم تفاوت داشتند شوکه بودند

در حالیکه همین فروشگاه ها با نصب چت بات بر روی وب سایت های خود و با دیالوگ چت بات با مشتریان خود، همچون دستیاری تمام وقت تمام سفارشات مشتریان را با نرخهایی یکسان ثبت و پیگیری کنند.

بازگشت به سبک زندگی خوب و سالم

  • 61 درصد فرانسوی ها ترجیح میدهند که درمغازه هایی که صندوقدار و کارمند دارد خرید کنند.
  • 27 درصد از ف5رانسویها حاضرند ده درصد بیشتر برای کالاهای خوش کیفیت پول پرداخت کنند.

شما صاحبان فروشگاه های آنلاین و برندهای بزرگ و خدمات میتوانید با نصب چت بات هوشمند کاسکو  به مشتریان خود بشکل بینظیر خدمات برسانید. حس امنیت را به مشتریان خود منتقل کنید با پیگیری های پس از خریدی که چت بات کاسکو برایشان انجام میدهد. مشاور خوش ذوق

مصرف کننده ای متعهد و فعال

  • بطور متوسط فرانسوی ها حاضرند 6 درصد بیشتر برای تولیدات و محصولاتی که حافظ محیط زیست هستند پول پرداخت کنند.
  • نزدیک به 26 درصد فرانسویها حتی حاضرند 10 درصد بیشتر برای کالاهایی که با شرایط خیلی بهتری تولید شده اند بپردازند.

با نصب چت بات دیالوگ محور همچون کاسکو میتوانید آمار خریدها و علایق و گرایشهای مشتریانتان را بخوبی بفهمید. چت بات کاسکو با تحلیل سفارشات و داده ها به شما میگوید که مشتریان شما بیشتر خریدار کدام دسته از کالاها هستند؟