چت بات و فروش آنلاین

31/10/2019

چت بات یعنی افزایش فروش آنلاین. چت بات یعنی مشاور مشتریان شما. چت بات یعنیاپراتور مجازی هوشمند 24 ساعته. چت بات یعنی کارمند خستگی ناپذیر. چت بات یعنی پیشرفت در تجارت. چت بات یعنی همه چیز!

به کمک چت بات فروش محصول را بالا ببریم

خرید و فروش های آنلاین به دلایل مختلفی امروزه رایج شده و رونق گرفته اند. خواه به دلیل روشهای جدید پرداخت و ایمنی بیشتر و ارتباط بهتر میان مشتری و فروشگاه باشد خواه به دلیل راحتی بیشتر کاربران و تسریع در امور، دلیل آن هر چه که باشد خرید و فروشهای آنلاین رونق بی سابقه ای گرفته اند. در این میان چت باتهای دیالوگ محور نقش مهمی را در ارتباط با مشتریان و فروش محصولات فروشگاهی ایفا میکنند. طراحی چت بات های هوشمند برای هدایت خرید و فروش محصولات ایده ای بود که انقلابی در صنعت و تجارت جهانی ایجاد کرد. به حدی که امروزه شعار هر کسب و کار یک چت بات چندان بی ربط به نظر نمیآید.

این دسته از مشتریان علاقه ی بیشتری به گفتگو با چت بات های این فروشگاه ها ازخود نشان داده اند چرا که این چت بات ها با دادن مشاوره به کاربران و راهنمایی آنان خاطره ی دلچسبی از خرید را در ذهنشان باقی میگذارند.

چت بات های تجارت الکترونیک یا چت باتهای فروشنده ، فروشندگان مجازی نیز خوانده میشوند. اینان ابزارهای مکالمه ای هستند که به طور همزمان با چندین کاربر صحبت میکنند. این فروشندگان حاذق (چت بات های دیالوگ محور) پاسخ فوری به سوالات کاربران میدهند، مشکلات را حل میکنند و حتی معاملات را جوش میدهند. این چت بات ها از تکنولوژی هوش مصنوعی (چت بات کاسکو) استفاده کرده و تجربه ی خرید شخصی مطلوبی را (بر اساس ترجیحاتشان) در ذهن مشتری باقی میگذارند.

 چراکه رابط کاربری بسیار جالبی بوده و اعتماد مشتریان را جلب میکنند و کمک میکنند خیلی سادهتر مشتری به نقطه ی خرید محصول برسد. مزایای ظریفتر استفاده از چت باتها این است که مشتریان هوشمند ترجیح میدهند چندان تحت تاثیر گفتمان های فروشندگان قرار نگیرند و خود به بررسی محصول بپردازند و باز هم تحقیقات نشان داده که

مزایای استفاده از چت بات  در تجارت آنلاین :

در تجارت آنلاین چت باتها مزایای بیشماری دارند (طراحی چت بات برای کسب وکارتان را از فرایند مدار بخواهید). به نسبت چت آنلاین های رایجی چون رایچت Raychat، کریسپ Crisp ، گفتینو، ریتین Retain و... که نیاز به یک یا چندین نیروی انسانی دارند، چت بات ها انقلابی درین زمینه محسوب میشوند چرا که در مرحله ی اول هیچ گونه نیروی انسانی نیازی نیست پشت این اپراتورهای هوشمند مجازی بنشیند و با کاربران گفتگو کند. چت بات های هوشمند دیالوگ پرداز (کاسکو) با هر لحنی که با آنان گفتگو شود پاسخگو بوده و دقیقا جواب مورد نظر ر به مشتریان میدهند. با صبر و حوصله ی فراوان آنها را راهنمایی کرده در هزینه ها صرفه جو بوده و تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستند. امروزه بسیاری از شرکتهای بزرگ دنیا در تجارت الکترونیک خود از چت باتها استفاده میکنند.

 

چرا باید از یک چت بات در وب سایت فروشگاه خود استفاده کنیم؟

چت باتهای فروشنده پتانسیل کم نظیری از تعامل با مشتریان دارند. سایتهای مختلف فروشگاه های آنلاین نرخ بازید بسیار مهمی را دارا هستند و چت باتها کمک میکنند که هر مشتری تجربه ی خرید منحصر بفردی را دارا باشد. مشتری ها همه روزه بدنبال یافتن پاسخ برای پرسشهای شان در زمینه ی محصولات مد نظرشان هستند و اگر ابزاری باشد که به بهترین شکل در هرساعتی از شبانه روز به جذاب ترین شیوه به آنها پاسخ دهد، قطعا تبدیل به مشتری وفا دار شما خواهند شد. البته در صورتیکه این ابزار هوشمند را  (چت بات دیالوگ پرداز کاسکو) در وب سایت خود نصب کنید.

مطالعه ی مطالب زیبای زیر را از دست ندهید :

طراحی چت بات

استفاده از چت بات در فروشگاه های اینترنتی

چت بات کاسکو و چالش های نوین مدیریتی